Höstlov!

Debuten gjord men kanske inte helt lyckad. Jättefin på uppvärmningen, men sen inne i ridhuset blev han spänd och då blev jag spänd för första gången på länge. Han blev rädd för en dörr, skyggade för domaren krånglade framförallt med galopperna.. Blev 58% alltså inte godkänt, men jag är väl ganska nöjd ändå, han hade ändå inte gått på en vecka och jag var extremt förkyld!

Den här vecka har vi lov och varje dag gör jag något. Alltså ingen sovmorgon ;) I måndags var jag i Charlottenberg med farmor, fick mig ett par nya jeans och en tröja! Farmor betalade, tack <3
Stack ut på en barbackaridtur igår kväll, musik i öronen och mörker. Himlans mysigt.

Idag var jag i Arvika hos tandläkaren på morgonen, gjorde stallet när jag kom hem. Morfar mutade med mig till kyrkogården, följde jag med dit fick jag choklad (a) Gooott!!
Får se fall jag rider, inte bestämt. 

Imorn tidigt på morgonen drar jag till Ullared och spenderar två dagar där samt på lite andra affärer i närheten med mamma, Susanne, Hanna & Evelina :) Awesome!

Vi höres


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0