Finfina ponny

Trodde aldrig att det skulle gå så bra som det gjorde idag med Tuss. Överfin ponny, som skötte sig utmärkt. Medelgalopp & ökadskritt, det är de som är nytt. Gick bra det med efter ett tag och han slappnade av. Älskade vän!
Bestämde mig för att tävla Lb1 på mosserud iaf, gick ju så bra idag. Sen beroende på hur det går där får jag se hur jag gör med Säffle :) Menmen, lite kul ska man väl ha också som Susanne sa. Hon tyckte att jag skulle dra iväg på tävlingen bara för att få rutin osv även fast jag inte har tränat för tränare på typ 2 månader. 
 
Kom hem och käkade mat, satt framför tvn ett tag sen dammsög jag hela nedervåningen och plockade ur diskmaskinen. Hamnade framför datorn nu, måste sätta mig med tyskan eller matten strax, får se vad det blir. Hade ganska mycket i Tyskan den här veckan så -.-


Imorn åker hela 8an iväg till Oslo, kommer inte hem förns ca 17.30 trodde lärarna så.. Men det blir nog bra ;) 
Måste försöka rida imorn ändå, hinner inte på fredag tror jag. Alternativet är att gå upp halv 5-5 på morgonen och rida innan skola men det låter inte precis underbart ;)




Kommentarer
Lollo

Du är så duktig lovisa! Hoppas det går jätte bra på tävlingen! Du vinner säkert hela skiten! <3

2012-09-26 @ 21:10:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0