Kort tävlingsdag

Tävlingsdagen slutade på akuten..


Hihi, nej jag bara skojade :D Steg upp halv 7 och gick direkt ut till stallet för att knoppa man. Gick snabbt och smidigt, sedan frukost. Åkte härifrån lite över 8 ner till Mosserud för att hämta Natalja och Ammie. Var i relativt god tid så behövde inte stressa nått.

Red fram, han kändes mjuk och fin. Tävlade ju somsagt mot stora hästar annars skulle jag blivit själv i ponnyklassen. Startade näst först, alltså ca 10.05 :) Gick verkligen skit bra!
66.29% och 179 poäng, så med det vann jag hela Lc1 klassen :D Sjukt kul, det första Siri sa till mig när jag kom ut ''Nu får du inte tävla LC något mer'' ;)

Skulle vart publicerat igår, men nätet krånglade..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0