Karlstad igår :)

Mysig dag i Karlstad igår, gjorde lite allt möjligt. När vi kom dit hade Hugo en kompis hos sig, men han var inte kvar så länge. Vi spelade fotboll med dom :D Ingen ville va i lag med mig.. Dom är snälla ;) När hans kompis hade åkt hem spelade vi diamanten, Hugo vann!

Drog oss en tur till Bergvik för att köpa godis (a) Mamma skulle lämna tillbaka en tröja, så då ville Hugo in på gamestop, eftersom att jag har varit i Ullared orkade jag inte med några andra affärer så följde snällt med ;)
Mamma prövade en annan tröja och ville att jag skulle se så då fick vi gå dit.
Väl i huset igen så lagade mamma mat och vi spelade bilspel. 
Sen bara kollade vi film och slöade, var hemma runt 23.00.
Nu snart ska jag till kyrkan på konfa, jävligt kul. 

Allaservilitehalvtstördautpåbilden!



Kommentarer
EEEEvelina :*

HAHAH , sockersöt bil! :D

Svar: Vilken utav dom? -.-
Lovisa Johannesson

2012-10-14 @ 13:39:00
URL: http://ewelinaduvet.blogg.se
Gabriella

Aww! sötta ni är!

Svar: Aw! Tack :D
Lovisa Johannesson

2012-10-14 @ 17:20:42
Natalja

söta ni är ^_^ <3

2012-10-16 @ 11:02:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0