Debut Lb1

Dagarna går och bloggen hinns inte med. 
Idag har jag gjort iordning för tävlingen på Mosserud imorn. Tvättat av Tuss lite, putsat stövlar osv. Evelina och hennes mamma var här en sväng också, dom hade bakat kladdkaka :') Så då satt vi uppe på mitt rum och masa ett tag!

Debuterar lb1 för första gången med Tuss imorn också, spännande :D Efter tävlingen ska vi fira Linda som fyllde år förra helgen hos mormor, med min andra moster och kusin!

Nu ska jag strax sova.. Nattiii
LOLLO KOMMER HIT NÄSTA HELG, ÖVERLYCKLIG! Åh vad jag saknar henne <3 


Kommentarer
sofie

Skriiiv hur det gick då!!!!!!!!!!!!! :D

Svar: None
Lovisa Johannesson

2012-10-07 @ 12:39:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0