CrossHelg

Helgen har rent sagt varit awesome. Igår var jag ju på loppis i Årjäng, köpte ett ländtäcke med reflex av Jaqueline & Ulrika :) Har kollat på samma täcke förr men har bara inte blivit av att jag har köpt det av dom!
Jaqueline var med när vi köpte Kalle också förresten. Hihi :D

Efter det drog vi hem till Evelina, stack iväg till stallet med crossarna & hon red en liten tur på Tekilas medans jag körde cross bredvid.

Sen fick vi idén att dra upp till mig med crossarna, över skogen vilket vi gjorde ;) Ramlade gjorde jag med. Den började gå som en orm på vägen sen bara flög den iväg & jag åt andra hållet. Så mitt knä är alldeles blått & svullet nu, det gick ju inte precis sakta när jag ramlade heller.
Evelina sov här inatt, vi kollade på film igår kväll.


Idag så vaknade vi ca halv 9. Jag & mamma åkte ner och red på mosserud för Anna. Evelina hängde med som sällskap :)
Red bara en liten stund. Kände av bröstmuskelinflamationen igen & vill inte överanstränga det då. Så jag stack ut en tur runt långtjärn med Evelina som sprang bredvid.
Åkte hem, bytte om och sen drog vi över skogen igen & hem till Evelina. Stannade hos farmor där vi fick mat också (a'

Hemma hos Evelina såg vi på film igen, åt lite mer mat och sånt :) Åkte hem runt 19.00 & sen dess har jag inte gjort mycket!
Duschade nyss & tänkte snart sova. Skola imorn vet ni ;)


Jag fick såklart ta den lilla crossen ;) Haha, kan inte med den stora (a'


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0