Ett super bra träningspass

Marie lektionen gick super bra verkligen, han är jätte mjuk och fin nu. Tränade åttvolter, serpentinbågar, övergångar, halter och även liiite sidvärts på den stora volten. Galopperade en hel del idag, vilket betyder att det har gått super mycket fram. Har nästan aldrig galopperat för Marie, vi har haft nog med att tänka på traven ;)
Men sen när han väl vägrar att arbeta i form då är det inte lite upp med huvudet heller utan det är rätt upp i himlen, skulle det regna & han går så skulle han dränka sig själv. Men vi jobbar på det ;D

Imorn blir det träning för Anna tror jag, senare imorn eftermiddag ska Linda klippa Gulliver & sen ska jag även tvinga henne att noppa mina ögonbryn. För det behövs ;)
Är ledig måndag + tisdag för det är ju valborg. På måndag kväll ska jag iväg till gårn, det är Mission Impossible vilket betyder att vi ska springa runt i skogen och göra olika saker på kvällen/natten långt efter midnatt med personer som kan dyka upp vart som helst för att skrämma oss (a' Haha, kommer fan inte kunna sova den natten iaf :o Det är flera olika lag, tror vi kom upp i ca 11 lag i år. Haha, det är Jag, Evelina, Julia, Linus, Olle & Simon i vårat lag. Julia fick såklart vara lagledare ;)

Nu ska jag snart dra mej upp mot min säng och krypa ner där, är så sjukt trött så vi får höras imorn :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0