Första ridturen på hela veckan :')

Skrev ett jätte roligt inlägg förut, men det publicerades visst aldrig :( & det var bara den första meningen som blev kvar i ''utkast''.
Orkar inte skriva om det. Tyvärr. Var alldeles för långt, sen flöt det bara på när jag skrev. Hihi

Var ute och red en sväng förut, usch vad härligt :D Var ute ett bra tag faktiskt, kom ut lite för sent. Men annars var det bra! 
Farmor och dom kom aldrig för att pappa blev sjuk. Så då bakade jag en kladdkaka heeelt i onödan. Misslyckad blev den också -.- Bara smet!

Btw, idag var det sista dagen på påsklovet. & jag har varit sjuk hela veckan. Nu har jag helgen på mig att ta igen allt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0