Hihi, GODmorgon :D

Godmorgon, trött idag. Även fast jag la mig tidigt i går kväll :/
Gick upp vid 6 som vanligt, skulle inte ha behövts eftersom att jag skippade sminket totalt idag ;)
Har gått osminkad varje dag på lovet, vart jag än har varit. Så varför skulle jag inte kunna göra det på skolan? :p
Jo, jag hade ju smink på mig igår, men det glömde ju jag bort under dagen så jag kliade mej ju i ögonen, och då smetades allt ut (a' 
Så idag ska jag gnugga mig i ögonen hela tiden, bara för att jag kan :D

Nej, hoppas att det blir bättre idag då, 3 lektioner, matte, samhällskunskap & såklart hemkunskap :D
Hem sen, hinner inte rida idag tror jag. Ska baka nått till farmor & farfar som kommer, sen ska dom gratta mamma & pappa som har fyllt år. Har ett läxförhör i biologi imorn som vi fick igår också tror jag :s Haha, får fråga lärarn idag hur det var. Han är inte den bästa på att förklara på vad & när :)


Inte bild från idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0