Mellanlandar hemma för andra gången

Dagen slutade med att jag, Hanna & Evelina sov i en liten stuga i skogen ;) Spelade kort & lite sånt :D
Åkte hem runt 9 idag, sen har jag varit på mosserud & ridit lektion. Hoppning/markarbete var det för Anna idag!

Värmde upp ett bra sen hoppade vi på en volt, övningarna som vi tränade idag tränar även landslaget, det tyckte jag var lite coolt ^^ Sen i slutet en liten ''bana'' vilket var att det stod 4 hinder på medellinjen och dom skulle vi hoppa som en serpentinbåge. Sjuktsvårt, mellan hindrena är man ju tvungen att byta galopp, hästen ska va samlad, man ska ha kolla på nästa hinder osv. Men kul var det och i slutet låg mina & Tuss hinder på 80 cm :) Hihi, nöjd var jag då. Rev inte ett enda hinder en gång. 

Tuss var mjuk och fin under hela ridpasset & nu är vi tillbaka där vi slutade innan han började streta emot ;)
Mamma har mejlat på några sadlar, hoppas att vi får hem en under veckan eller nästa vecka! 
Jag är trött på min allround sadel nu.

Från ett till annat så har jag precis duschat & ska dra mig ner mot familjen Fagerlind för att käka mat! Svennes pizza, jag lovar er inget slår den.

Puss, bilder kommer nog sen :)


Kommentarer
Anneli

Fin blogg!:D

2012-04-16 @ 15:34:56
URL: http://anneliih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0