Påskafton

Mina två dagar har varit lite knepiga.. 

Var ju på ponnysaken i Årjäng på långfredagen, i slutet fick jag så sjukt ont på vänster sida så jag kände inte vänsterarmen när jag satt i bilen påväg hem. Jag ville inte ens stanna & köpa godis. Då är det riktigt illa. Vi bestämde att vi skulle åka in till Jouren i Arvika. 

Fick vänta i typ 90 minuter innan jag fick komma in till läkaren, då hade det blivit lite bättre. Det konstaterades att jag hade bröstmuskelinflammation. Blev bättre under vägen hem igen, sen började de göra riktigt ont runt 21.00 där. Gick över med värme och vila under natten. Så nu är jag fit for fight igen.

Påsken firades med pappas släkt hos farmor igår på dagen, mas & mas. Så blire när man bara har killkusiner och alla bråkar ;) Ensam tjej nivet.

På kvällen var vi hos Evelina med ett mysigt gäng. Vi sköt raketer, åt mat och gick tipspromenad. Lika som alla andra påskaftonar :p


Evelina målade mig som katt, eftersom att jag satte mig på henne och gjorde de på henne först ;)

Var väl hemma vid halvtolv eller nått sånt, gick & la mej. Fast hade jätte svårt att somna så ja. 

Vid 12 tiden drar jag till karlstad med mormor & morfar. Som ska köra hem min kusin :)
Rida ska jag försöka hinna när jag kommer hem också. Det får bli en lugn tur ut!


Hej :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0