Sjuk.. Igen..

Åh. Jag är så trött på att vara sjuk. Varför just på påsklovet också?

Åkte ju somsagt till Karlstad igår. Var sådär jätte social där. Nä, jag låg & sov hela tiden, frös & hade ont i ryggen.
Åkte hem satt vi var hemma runt 19.00. Tog febern & då hade jag 39.4 grader. Riktig influensa skulle jag tro.
Var ett helvete att ta sig upp ur soffan & gå upp till övervåningen där jag har mitt rum. Var jätte yr och allt liksom försvann :o

Mår lite bättre idag, tror inte att jag har nån feber. Haha eller? 
Nej, men nu vill jag rida :( Har inte ridit sen i torsdags, lär inte bli nått idag heller. Imorn är det meningen att jag ska rida för Sofia tror jag. Fast det kommer jag aldrig orka.

Gick upp vid 8 idag typ, satte mig och såg på Micke & Molle som gick på Tv'n. Härligt.<3
Dagen kommer nog spenderas där jag sitter nu, i soffan. Tänkte att jag skulle fixa lite med en ny bloggdesign om jag orkar? (a'

Vi får se. 





Lite fler bilder av påsk hos Evelina! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0