När du bara var 1 år

Duschat och har noppat ögonbrynen. Alltså, det gör sjukt ont, men det gör ondare när nån annan gör på mig :o Haha, Linda du får fixa formen då & då resten tar jag själv ;)

Imorn är det en ny skolvecka, Fredag är vi lediga då det är långfredag efter det påsklov :D Tävlar dressyr i Eda då :) En LC:1 tror jag det får bli. Kan det programet i sömnen. Har tävlat det ganska många gånger nu.
Vad tycker ni, knoppar i manen eller inte?


Såhär fin blir Tuss man efter att jag har knoppat den (a)



Alla mina tankar går till dom på mosserud och fina hästen Mums Mums Moss, lille sötnosen.
Den första hästen som snuttade på mina fingrar.
Såg dej bara efter några timmar när du var född.
Vi stod och myste i hagen, jätte länge när du bara var 1 år i solen.
Vila i frid, ditt liv hade bara börjat <3



Bilder lånade utav Natalja <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0