Trollunge :*

Ja, klippte och slingade somsagt håret imorse & jag är super nöjd :) Hihi, ser ut som en busig trollunge i min fluffiga & korta snelugg (a'
Mina slingor ser helt naturliga ut, vilket är skönt. Vill inte ha överblekt hår. Det är bara fult. Typ som värsta fjortisen?!

Satt i 3 timmar hos frisören, mitt hår är egenom borstat, sen drar hon ett drag till & du är det en talt där ;) Så är mitt hår, därför måste jag ha hela dagen på sig när jag är hos frisören. Inget man gör på 1 timme liksom.
Tyvärr ingen före & efter bild, då jag var helt borta. Fattade inte vad jag själv tänkte förut så ja. 

Skulle faktiskt ha ridit idag, men det blev så sent sen vet jag att jag bara kommer bli sur på han ändå så då är det ingen idé. Imorn däremot ska jag rida. På dagen, innan farmor & farfar, mormor & morfar kommer och gratulerar mamma & pappa. Pappa fyller år imorn, mamma fyllde år 25 Mars men dom tar det samtidigt ändå :)

Pusshej





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0