Deepshit inlägg

Inte ork till nånting. Är trött som satan. Allt är jobbigt. Har ingen lust att rida. Ändå får jag dåligt samvete när jag inte gör det. Hade en sån här period i höstas också. Sen verkligen satsade jag allt på ridningen, och gud vad framåt det gick då. Kanske är bra att ha en sån period nu? Alla kanske behöver en sån. Inte vet jag. Fan att jag blev sjuk under påsklovet hade jag inte blivit det hade det här inte hänt. Dom blir sura på mig för att jag inte rider. Det är inte mitt fel, jag orkar inte bara. Förstå det nån gång. Snälla. 

Men det handlar inte bara om ridningen, skolan är jobbig nu. Massa prov framöver. Vill ha lov, för evigt. Alla är seriöst sura på mig. Lärare och alla andra. Jag vill sova, jag vill bara sova. Men snart är det sommarlov, hoppas verkligen att jag kan träffa kompisar som jag bara umgås med på skolan annars. Svårt eftersom att vi bor åt olika håll eller så bor dom i Årjäng. Robin, min bästavän. Han är ett måste att träffa. Bara det att vi bor 5-6 mil ifrån varandra. Svårt att få ihop. Men det ska gå!

Nej, nu ska jag väl gå ut och greja med Tuss. Nh får det bli tror jag, eller en mysig barbacka tur med musik i öronen skulle också vara okey <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0