Hoppat för Fredrik, fått hjälp av Lollo (a)

Jahapp, lektionen gick väldigt bra måste jag säga. Massa svängar så man skulle kunna kontrollera dom lättare. Sen är det de här med formen och hoppningen, måste våga släppa han där så han inte behöver gå i form. Lättare både för mej och han, då han slipper ''hänga'' sej i handen. Ganska så lågt hoppade vi idag, måste verkligen börja hoppa högre nu så jag känner mej säker på 90-100 cm, det är då jag kan satsa på tävlingarna! :D

Lollo var där också, hon hjälpte mej en hel del med Kalle min förra B-ponny. Frågade lite försiktigt om hon kunde förklara hur en hopptävling går till så det gjorde hon. Hon går en ridledarhandutsbildning eller nått sånt så hon blev jätte glad när jag frågade om hjälp så ska ner till Mosserud på lördag så ska hon ha hopplektion för mej sen nån dag ska hon hänga med på en lokal hopp. Hon har ju trots allt tävlat allsvenska 1.40 hoppning så hon är ganska duktig :)

Nu ska jag hänga tvätt (a) Imorn klippa klart gräset om vädret är såpas bra, sen blir det nog ner till Evelina ;) Fredagen tillbringas en yttligare dag på tusenfryd fast den här gången med familjen :D<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0