Många dagar i ett kort inlägg

Oj vad fort tiden har gått, knappt haft på datorn dom senaste dagarna. I fredags var jag i karlstad med Evelina och handlade lite. Fick bli ett par jeans :)

Lördag var jag i charlottenberg med Linda och mamma sen var det kalas för min kusin som fyllde 21. Kollade efter det en film upp hos mormor där Linda var och passade deras hund för att dom var i Eskilstuna.

Söndag solade jag halva dagen, sen blev det molnigt. Var även en tur då till Charlottenberg med Linda (a) Sen blev det en film igen där på kvällen :)

Måndag solade jag på gräsmattan hela dagen och fick allt lite färg. Red en barbacka tur i byxdressen runt Dacka i ganska så högt tempo, har fortfarande träningsvärk..

Igår var jag i Örje och köpte färg till Stallet, Rött och en lite mörkare vit! Sen städade jag rummet och möblerade om lite, dvs flyttade sängen 1 meter ;)

Idag har jag solat lite mer, lyssnat på musik och varit uppe hos mormor och fikat med Linda och Sanna. Ska snart rensa ur stallet så vi kan börja måla taket i alla fall. 18.45 hoppar jag för Fredrik på mosserud, TAGGA!!

hörs later, nu ska jag städa stallet ;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0