Ojsan, längesen sist..

Hallå det var verkligen längesen sist. Skolan har börjat, 8an nu, mellan år, jobbigt, alla 7or går & kryper i korridoren & passar sig för dom stora 8or & 9or precis som jag gjorde förra året! Hemsk känsla kan jag ju säga.
Piss dåligt schema, max 10 min mellan varje lektion, minst 4 dagar. Slutar dock 13.45 på Tisdagar & 14.00 på Torsdagar.
Samma klass, härlig klass. En klass som man kan sitta med på rasterna och prata, skratta och ha kul. :D Fast ibland kan man bli helt tokig på den.. ;D

Förra veckan hände inte så mycket, var kvar i Årjäng i Fredags, gick till Linda efter skolan senare drog till gårn. Sov hos Linda och på lördag åkte jag till Karlstad för att kolla på Hugos fotbollsmatch!

Tuss har vilat nu en vecka ungefär, red en sväng i Måndags. Kände att jag behöver komma in i skolan lite först :s Igår var jag även hos Hanna en sväng :D

Just nu håller jag på att packa, hela 8an åker iväg till Lenungshammar i Glaskogen imorn och sover i tält där tills på fredag, ca 80 personer.. Ja det är väl bara att tagga ;) Haha, sen på Fredag när jag kommer hem åker jag till Göteborg med Julia & hennes mamma. Tåget går 17.00 ifrån Åmål, det däremot ska bli kul. Har inga raster tillsammans med Julia......! -.-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0