Dagens Ridpass

Har precis duschat & insett att jag inte hade behövt stressa så ;) Klockan är 12.30 och bussen går 15.30.. Jaja, nu har jag tagit kort på allt tror jag iaf! To.m rummet så dom bilderna får ni i kväll nån gång :)

Ridningen gick bra med tanke på hur underlaget såg ut, alltså is blandat med blask och snö ;) Det kunde ha gått bättre men inte med de underlaget, min lilla prins (a)
Körde mjukgörande idag, han var ganska stel, men det släppte på slutet. Tog några galopper på grusvägen mellan oss och morfar, piggelin var han!

Ska packa och sminka mej nu, sen äter jag lunch efter det tror jag att vi drar oss mot Årjäng! 90 minuter i bussen, blir kul de ;)


Tippo, fast han ser helt drogad ut :s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0