Dressyr lektion

Förstår inte varför jag vaknar så tidigt på helgerna? Men ganska bra är det, då får man mycket gjort och sen ska ju hästarna ha mat också :)

Snöade jätte mycket när jag vaknade, kul men ändå inte! Hoppas ändå på att det blir lektioner på mosserud!
Jo, de har jag inte berättat, varje söndag så brukar jag vara nere på Mosserud hos Natalja och rida lektion för Anna. 

Det är iaf dressyr idag och de ska verkligen bli kul, är taggad även fast det snöar :D
Kanske ni vill ha lite nya bilder? Får la se om de finns nån snäll själ som vill fota lite (a)
Men bara kanske! 

Kolla även in Mosseruds hemsida, klicka här :p Den är under renovering så den är inte helt klar!


Gammal bild :s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0