Första lektion, fysik..

Är påväg hem nu, tänkte att det skulle va skönt att komma hem tills jag kom på att hela stallet är kvar & göra.. Får se hur de blir, om mamma och pappa kanske är snälla & tar det? (a) Skola imorn då. Första lektion är fysik, efter det Tyska med ett härligt gäng ;D På idrotten imorn tror jag vi skulle ha redskap, är ju så smidig så detta går säkert bra! ;) Kom på att jag ska ju till tandläkaren imorn också.. Haha, mycket jag ska göra imorn. Hästarna imorn då.. Får se hur de blir, kanske att jag åker in till Årjäng & rider dressyr själv i ridhuset. Gick ju inte värst bra när jag red för Marie Carlgren igår.. Uppdaterar mer om hur de blir senare eller imorn! Skriver ett natti inlägg sen! Flåt för att ni inte får några bilder, men går inte när jag skriver ifrån mobilen. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0