Godmorgon :P

Gick upp extra tidigt idag, duschade igår kväll och satte upp håret.. Sen kom jag på att det inte kommer vara torrt ;)
Det är 45 minuter kvar tills bussen går och på de ska jag hinna äta, borsta håret+ tänderna. Naturligtvis inte med samma borste xD
Och ge hästarna hö, fast det gör jag när jag ändå är påväg ner till bussen (a)

Sist i dag har vi tyska i datasalen, haha jag har kommit på varför vi har de :o Läraren orkar inte med oss i klassrummet jag tror det är därför :s
Hehe, tyskan är en ganska så stökig klass, men kul har man oftast på lektionerna! :D

Första lektionen är svenska tror jag, vi håller på och läser en bok om nån Johanna, faktiskt riktigt bra. :*

Men vi bloggas senare, troligen får ni en liten update under dagen annars får de bli när jag kommer hem, för de borde jag hinna innan vi åker in till årjäng igen :)

pÖsS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0