Hej på er, kör en presentation!

Eftersom att jag är så sjukt dålig på att presentera mig själv så kör jag en presentationslista istället!
Sen kan ni ju läsa lite mer om mig åt höger. UPDATE, de var visst vänster ;)

Namn? Lovisa Johannesson
Född? 1998 07 01
Längd? 155 cm
Skostorlek? 36 hihi, inte big foot här inte ;)
Piercingar? Räknas öronen? Men vill ta i läppen.
Tatueringar? Nej..
Syskon? Nej, är ensam barn.

Bor?
Värmland
Utbildning? Går i grundskolan.
Plats du vill resa till? Vill resa tillbaka till Thailand!

Favoritmat? Äter det mesta.
Favoritfilm? Barnhemmet
Läser just nu? Nån bok :D
Tittar helst på? Komedier, klarar nästan inte av deckare eller skräckisar ;)
Lyssnar på? Det jag finner är bra, vilket är en salig blandning

Det dyraste jag köpt? Sadeln till Tuss, helt klart!
Senaste fyndet? Troligen hästsaker (a)
Lyxartikel? Äger nog ingen.

Motionerar du?
Jag rider, sen hänger man väl med på idrotten i skolan också ;)
Vilket schampo använder du? TREsemmé
Vilken parfym använder du? Någon som luktar gott
Vad är du rädd för? Lite allt möjligt ;)


Beskriv dig själv med 3 ord?
Pratglad, humör deluxe & snäll? (a)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0