Mys!

Var ute och mockade åt Tuss förut, gav han hö också medans mamma var ute och red på Gulliver!
Han fick typ 1 kg hö, eller 3 ;) Man måste ju skämma bort han ibland! 
Stod även och mysade i hagen ett tag <3



Bild från igår!

Gick efter de in & skalade potatis, de värsta jag har gjort. Tog typ 40 minuter för 12 potatisar :o
Sen kom mamma in och sa att jag hade fel skalare, skulle tydligen ha den som det stod JONAS på, den andra funka inte. Kan de ha vart därför det tog en sån tid? -.-

Duschade och grejade, hihi, duschade liiiite för länge kanske.. Men de va bara skönt (a)

Sett på Ponnyakuten också, Tussen skulle verkligen behöva gå på en sån kurs som polishästarna har!

Han som är så lättskrämd skulle väl vara ända uppe i taket!?

Blir skola imorn tror jag, fick lite ondare förut efter jag hade hoppat, men hoppas på att det har gått över nu. (känner de inte när jag ligger/sitter ner ;)
Blir natta nu, behöver sova tidigt, vart trött de senaste veckorna. Även fast jag inte kommer kunna somna på typ en timme men ändå!


Vi höres :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0