Snabbis :)

Ja, då sitter jag framför datorn igen då. 

Kvällen igår va bra, blev mycke skratt och prat :) Var där i ungefär 3 timmar, lite lagom sådär. Lätt att det blir drygt annars ;)
När jag kom hem gick jag direkt och la mej (a) Var jätte trött även fast klockan bara var runt 10 :o 

Gick upp ganska så tidigt idag, skulle släppa ut hästarna. Bestämde mej föratt rida på morgonen satt jag bara kan vara med min kusin under dagen. Dom kom för kanske 20 minutersen! 
Tror vi skulle köra skoter :D Det är kul ^^

Men ridningen finns det inget att skriva om, var ute i kanske 50 minuter totalt, men kunde bara skritta för de klampade under hovarna. Det blev otroligt kallt då de blåste en del och det var snö blandat regn :( 
Men jag är ganska nöjd ändå :)

Har precis varit i Arvika med pappa, behövde ha mat till hästarna. Blev en säck korn och en säck fodermorötter :D Nu blir dom nog glada :p

Men nu ska jag dra till mormor, ni får mer uppdatering ikväll om dagen, för dagen har ju bara börjat :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0