Tingshuset i Årjäng

Tar natta efter en lång dag! Fortfarande ont i magen så blir hemma ifrån skolan imorn, usch.. Jag som ville till gårn* imorn!.

Jag har ganska så många som läser bloggen, men det borde vara mer kommentarer tycker jag!! Nästan ingen, skäms på er! Vill ju veta hur ni har det & få några nya bloggar att följa :*
Kan ju lova att de bloggar jag tycker är bra länkar jag till här i ett eget inlägg, men för att få reda på era bloggar måste ni ju kommentera ;D


*Gårn- Det är fritidsgården där ungdomar kan vara och umgås, prata eller bara va på eftermiddag/kväll, Måndag & Onsdag är det öppet 15.00-21.00 och Fredag är det öppet 16.30-23.00. Det ligger i ett gammalt tingshus, kallas därför Tingshuset Årjäng :) Ifrån årskurs 6 & upp.
Stort och bra, lite snyggare i verkligheten ;)
Läs mer om det här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0