Dagens Ridpass

Lektionen gick väl ganska så bra idag. Han var mjuk och fin, vi gjorde lite sidvärts övningar och de är ju inte våran starkaste sida men de gick :)
Blev bara skritt och trav då det var en isbana i paddocken, tur man har brodd ;)

Ligger just nu och kikar bloggar i soffan, ska snart gå ut och mocka.. Fryser, vart jätte kallt när jag red, tänkte inte på att det är kallare på mosserud än här hemma!

Blev tyvärr inga bilder då jag glömde kameran (a)

Btw, på fredag åker jag bort.. Någon som vet vart jag ska, dom som gissar rätt får en länkning :D




Kommentarer
mirre

Söt häst! :) Har själv ägt en connemara, underbara ponnys! :)

Kolla gärna min blogg också där jag skriver om hur jag utbildar min unghäst på egen gård!

2012-02-22 @ 11:21:26
URL: http://chmr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0