Vi lär oss tillsammans, jag & sötisen <3

HEJ hemskt mycket hej :D

Kommit hem ifrån ridningen nu och jävlar vad bra det gick. Vi arbetade med lite sidvärts och att han skulle spåra på rakt spår, ganska så svårt men kul var det :) Han var fin och mjuk, arbete ger färdighet!
Är så sjukt nöjd för att det är jag som har gjort så som Tuss är idag, det är jag som har utbildat honom de senaste året, det är jag som har fått honom att göra de saker han gör, vi lär oss tillsammans jag och sötisen <3
Jag menar så jätte kul är det inte att få en helt färdigutbildad häst som gör precis som man säger? Mycke mer utmaning för dom som vågar ta på sig lite ansvar! Hiss till er :D

Imorn gör ju jag somsagt sista skoldagen för Februari :) På fredag åker jag bort och sen har vi sportlov!
Någon som vet vart jag ska? Självklart får den som har rätt en lääänkning :D

Nej, nu poppar jag popcorn och sen ska jag sova.. Somnade 21.20 igår så jag var nog ganska tlöttel :D


Haha, bjuder ;)




Kommentarer
Julia

Vilken fin blogg du har!! Intresserad av ett bloglovin-byte? :D

2012-02-23 @ 09:31:08
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0