Hihi

Ja, hemma från skolan nu & Torsdagar är verkligen dryga dagar -.- Tror att vi har typ 9 lektioner och 5-10 minuters rast mellan.. :o
Klarade mej igenom sista lektionen som var en timmes historia, höll seriöst på att somna men just då fick vi rast ;)

Pappa sticker ut och rider själv på Gulliver, hinner inte följa med ska baka frallor och kladdkakemuffins tills imorn. Vet dock inte hur det blir med uppdateringen imorn och på lördag då jag åker bort, men ska försöka slänga in några inlägg. Åker ca 8.00 ifrån Årjäng imorn tror jag :)
Om jag hinner sen så longerar jag Tuss lite, men bara kanske det märks ;)

Nej, nu ska jag börja.. Uppdatering senare om hur de gick med bakningen? :D

Btw, ingen som vet hur man kan få bort vatten ur skärmen på mobilen va? :s




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0