3 mil kvar

Har precis stannat till i Uddevalla nu, fikade & så :D Har 7 3 mil kvar till Götet, så är snart framme! 
Vet inte om vi skulle checka in på hotellet före eller dra direkt till Scandinavium. Vi bor på Scandic crown, jag & Hanna har ett eget rum :'). Men såklart så vare glashiss och jag som hatar att åka hiss, hur ska detta gå ännu värre med glas ju :/

Var inne på skolan & hämtade en No bok, var kaos vid skåpen :o Men ja ;)
Pratade precis med Evelina på telefon, 35 grader i skuggan i Thailand.. Vill absolut inte dit ;)
Gris

Jag & Hanna sitter med varsin dator i baksätet, chill :P
Ni får en update ifrån mässan sen skulle jag tro :*




Horseshow 2009!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0