+1 grad :)

Asså, jag sov till halv 12 idag & de är inte likt mej.. Men vi kom hem tio i 3 inatt så!
Vad tror ni jag gjorde då? Jo, gick och sov i min sköna säng såklart :')

Ja, vaknade för en timme sen & då berätta jag för pappa vad jag hade köpt. Hihi, sen kunde jag inte hålla mig utan hämtade sakerna och sen ut till hagen och provade bl.a ett täcke på Tuss som passa sjukt bra & sen fick dom lite godis! :D
Åt frukost och sånt.

Ska snart dra mig ut till stallet för att rida en liten längre tur, soligt och +1 grad. Härligt.
Rider mot Dacka, sen fortsätter jag längre bort kanske till sjöändan eller till bergtjärn får se. Mysigt ska de bli iallafall <3
Ska ju såklart testa alla nya saker också :)




Dåligt internett så ni får gamla bilder!


Kommentarer
Natalja

Blogga om och visa blder på grejerna du köpt? :D <3

Nyfiken juuuu ;) KRAM<3

2012-02-26 @ 18:43:37
URL: http://ltotheove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0