Glömde :s

Men tjenare, gick upp redan halv 9 fast då la jag mig i soffan (a) Och där sitter jag än, har bara varit & tagit ut hästarna :)
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag? Kanske en sväng in till Årjäng, vill ha lite nya böcker :) Sen måste jag städa rummet också!

Ingen ridning idag, underlaget är inte rättvist :/ Det snöar nu, jävla skit.. Får bli lite gos istället :')
Igår fick han gå ordentligt, var ute i ca 1 timme & underlaget var perfekt :D

Ja, imorn på eftermiddagen tar jag bussen till mammas syster i Karlstad. Ska passa min kusin på Onsdag och kanske Torsdag får se hur det blir :)
Måste troligen hem & rida på Torsdag, rider för Marie på fredag kväll satt de blev ingen gårn heller.. Men det ska bli kul :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0