Ajaj

Hejsan svejsan! Gick hur bra som helst i början utav ridpasset. Men sen mitt i allt fick jag så sjukt ont i magen och började må illa pga det. Ont i armar & det benen bara hängde. Inte en chans att jag kunde koncentrera mej då. Stod ut och det gick över liiite i slutet. Men inte helt och har fortfarande sjukt ont :( Hoppas verkligen inte att det är blindtarmen. Hade såhär ont när dom trodde det var den också..

Ja, tränade mycket övergångar och att han inte skulle ''hänga'' sej i bettet. Nöjd över min ponny trots mååånga missar ifrån min sida.
Kom precis hem och ska snart käka lite mat om jag orkar.

Hörs senare? Var tänkt att skriva ikväll, men kom på att det redan är det! Ja men det gör vi nog. Njut redigt av det fina vädret vi har också :*


Kommentarer
Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
-
Kommentera gärna på min blogg annars får jag ju aldrig se svaret! :P

Svar: Jag har varit vid sjön och badat. Durå? :)
Kommenterar inte på din blogg, ser bara halva inlägg...!
Lovisa Johannesson

2012-07-26 @ 03:14:56
URL: http://jaasses.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0