Heeelt slut!

Igår & i Söndags hade jag verkligen fullt upp. Söndags red jag en skrittur på Tuss, var sen i Arvika och handlade. Senare på eftermiddagen hade jag kalas för släkten :)
Måndag, igår alltså då gjorde jag allt mellan himmel och jord ;) Skrapade vindskivor åt Morfar i stekande sol, tur att jag vill bli brun. Samlade ihop lite gräs åt morfar, sen åkte vi till Årjäng och köpte färg. Evelina kom senare på kvällen och vi red en rolig tur. Sen satt vi bara i våran gamla bil och pratade (a'

Idag har jag varit hos farmor & farfar. Hjälpt dom att passa mina små överenergiiga kusiner. Haha, är helt slut alltså :o Vi har kollat på deras grisar, spelat kort, ritat, masat & ja försökt att sitta still ;) Hade tänkt att jag skulle ha uppdaterat er lite därifrån då jag faktiskt hade fullt med mottagning på altanen. Inne är det helt kört. Men mitt batteri började lida mot sitt slut på dagen satt..
Just nu sitter jag i soffan och ska gå ut och greja i stallet lite. Fixa mat & vatten osv. 

KAN FORTFARANDE INTE LADDA UPP BILDER VILKET STÖR MEJ. JÄVLA SKIT UPPKOPPLING.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0