Hos Elin

Bion igår var heeeelt okey. Bestämde mej igår för att sova hos min moster inatt. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Elin fyller ju år satt ;) Måste bestämma mej för om jag ska åka hem idag eller imorn på morgonen också. Vaknade halv tio och trodde faktiskt inte att klockan skulle vara så mycket. 
 
Tuss har inte gått riktigt mer än några pass på två veckor. Är anmäld till dressyr tävlingen på lillerud nästa Onsdag, längtar verkligen. Har glömt att berätta för er att i Söndags var jag ute på en barbacka skrittur en bit. När jag kommer till min granne så börjar vi prata sen kommer vi in på sadlar. Hon hade en dressyr sadel i syntet. Passade helt ok och fick låna den på obestämd tid då hon inte använde den. Så nu har jag en tillfällig sadel och då behöver vi inte ha så bråttom med att hitta en annan :) 
Nä, nu ska Elin få Ipaden!
Grattis till Elin & Evelina som fyller år iduag. På fredagen den 13 ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0