Utetur

Jag och Evelina sov i stallet halva natten. Gick in runt 4 & la oss i soffan ist. Blev hårt med endast ett tunt liggunderlag och sen började vi faktiskt frysa :o Trodde inte att vi skulle göra det för båda hästarna var ju i stallet. Men men. 

Hon väckte mej runt 9 nån gång, gick ut och tog ut hästarna då. La mej sen igen och somnade i 40 min för sen kom morfar in och tjatade om nått. Fattade inte vad det var eftersom att jag inte var helt vaken. 
Sen har vi kollat på tv, mockat & sånt. Hon åkte hem runt halv 2. 

Stack ut på en ridtur med Gulliver som handhäst, kom upp till mormor och då tyckte Linda att jag skulle vända för då åskade det ganska bra. Men red vidare ändå. Var ute i ca 40 min i SPÖREGN hela tiden..
Tyckte att det gick bättre än väntat att ha han som handhäst. Bara galoppen som var lite krånglig, för Gulliver vägrade gå upp i galopp. Måste rida så oftare. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0