Åh, nu är han värd 10 miljoner <3

Kan inte säga mer om tävlingen än att det blev en klockren vinst :D Hihi, fan va kul! 
Ensam ponny i klassen & tävlade mot stora hästar, och jag VANN!! Slutade på 163 poäng och ca 60% :'D Så jävla nöjd, man får lön för mödan. Vi var verkligen värda detta <3







Idag slutade vi redan vid 13.00, drog hem och red Jerk en snabbis. Sen tränade Nh med Tuss. Har även jagat en påfågel här mitt uppe i skogen som har rymt ifrån ägaren. Inte alla som gör det såhär hux flux ;)

Går sista skolveckan nu. Imorn ska hela 7an till kyrkerud, efter skolan ska jag rida på mosserud sen sover jag hos Evelina. På Onsdag är jag & Evelina lediga, vi ska se när Smolmark går ut. Vill se Hanna när hon går ut 6an. 
Torsdag är vi på badbarna, går halva dagen då. Sen student för min kusin Robin :) & på fredag slutar vi!

Helgen äre fullt upp, lördag gröntkort prov & på söndag är det dressyrtävling i hallebol! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0