Frukost på hästryggen

Sov lite för länge idag och kom inte upp förens 10.30. Blev en tur runt Dacka med Tuss, han skötte sig utmärkt. För att komma ''runt'' sjön så måste man gå över en bäck på kanske 2 m. Han bara plomsa i och gick så fint över :) Efter att jag hade kommit tillbaka så skrubbade jag ur två badkar som vi har fått att ha vatten i till hästarna. Annars så har jag bara varit uppe hos mormor med Linda. Drar mig snart mot Årjäng, och sover hos Linda inatt. Liseberg med gårn imorn då. Vet inte rktigt om Linda ska med, beror lite på. Lindas ena lilla vovve Skrållan fick ett krampanfall, så det beror lite på det! Ingen update imorn skulle jag tro, möjligen på hemvägen. Måste ha batteri i mobilen under dagen you know.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0