Fryser

Jo, jag hade tänkt blogga imorse innan jag åkte men så hann jag inte riktigt det. Dagen har jag spenderat hos Julia, vi såg på skräckfilm bl.a :D
Var hemma halv fem, satte mej i soffan ett tag sen gick jag ju ut & knoppade Tuss man. 
Var tvungen att testa mej fram för att se hur jag ska göra på söndag då jag nästan aldrig har knoppat förut. Så det märks hur det går! Linda kunde komma hit och sova här lördag till söndag och sen hjälpa mej med knoppningen! :)
Det får troligen bli holländska knoppar, såå fint.





Kommentarer
matilda

Åh vad söt häst :D älskar verkligen hästar <3

Svar: Aw, va söt du är :D Ja, dom är verkligen helt underbara!
Lovisa Johannesson

2012-06-26 @ 02:14:07
URL: http://matwik.blogg.se
Bästaste Becca

Jasså ska du tävla på söndag?? Var? dressyr? Lokal eller reg??

Svar: Yes, jag tävlar i Färgelanda. Dressyr LC1 och en lokal :)
Lovisa Johannesson

2012-06-27 @ 21:14:00
URL: http://lookatloke.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0