Härliga, älskade, ponny <3

Åh vilken lyckad tävling det var i lördags även fast lite missar från min sida. Kom dit alldeles försent så hann inte gå banan. Tur att den var lätt. Värmde upp lite halvt, inte mke. Sen skulle jag in och hoppa. Hoppade helt felfritt i 60 cm utan tvekan. Gick bara liiite väl fort, men det är okey det var ju mitt fel ;)
80 startade jag kanske 20 min efter. Där gick det saktare och vi verkligen flög över hindrena. Tills vi kom helt fel på en oxer, som vi nästan sprang in i. Det var det ända så jag är jätte nöjd! :D

Igår, var jag i Årjäng & hade grönt kort kurs. Gick på typ 2 timmar. Nu ska jag plugga på det också, sen den 16 blir det att göra prov! :)
Stack ut och red grannens nordsvensk Jerk när jag kom hem. Gud vilken härlig häst, 21 år. Men är som 10! Så jätte känslig för skänkeln. Ibland var vi nere i diket osv. Men han ska jag absolut rida fler gånger :D
Red sen efter det en liten tur med Tuss! I den nya sadeln förståss. Har inte riktigt bestämt mej om den än. Måste pröva den lite mer först :)

Var hemma ifrån skolan idag. Ont i huvudet & sov nästan inget inatt. Har pluggat på matteprov som jag har imorn. Hoppas nu att det går bra. Har svårt för detta med bråk och procent :s
Går på skolan imorn sen är vi lediga på Onsdag. 




Kommentarer
My

fin blogg men hur har du gjort din design du har väl tagit den från blogg.se sen sätt in en egen bild på där, hur gjorde du kan du lägga upp det på bloggen????

kramisar

Svar: Jag vet tyvärr inte hur jag ska kunna visa dej det nu. Får klura lite på det, ha en bra dag :)
Lovisa Johannesson

2012-06-06 @ 09:18:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0