Sol,sol, härliga sol

Evelina kom tidigt som satan imorse och väckte mej. Visserligen hade hon sagt att hon skulle komma tidigt igår kväll men ändå. Hon, jag, pappa, Susanne, Gustav, Hanna & Victor har varit nere vid häggetorp hela dagen. Så underbart. Visserligen har det inte varit så mycket sol, men knott har det varit bra med ;) Paddlat kanot osv. Precis när vi skulle åka hem kom solen igen, jag och Evelina la oss på altanen och solade. Får faktiskt färg rätt snabbt! Morfar ringde och väckte mej nyss eftersom att jag somnade, han ville ha tillbaks sin ost som jag lånade imorse (a' Men det var ganska bra, annars hade jag väl blivit sönderbränd.. Evelina åkte precis hem också.

Barbro, pappas syster kommer snart vi ska ut på en ridtur. Kommer dö av värme men men. Bada efteråt kanske :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0