Student

Var på badbarna idag med hela 7an. Tog 1 timme att gå ut dit, mamma hämtade mej runt 12 & då åkte vi hem. Gick upp på mitt rum för att fixa mej. Somnade ist i 40 min ;) Hade som tur var bra med tid ändå. Studenten för kusin Robin idag. Så fin :) Var på taserud och såg dom gå ur, sen hem till dom och käkade. Räknade även ut att det är 5 år kvar för mej innan jag tar studenten! Måste också säga att jag är ensam tjej i släkten ;) Hemma vid 7 typ. Slutar skolan imorn. Hemma runt 12 sen sommarlov i 65 dagar :D På lördag tar jag och gör grönt kort provet, sen efter det följer troligen Micke med hem ^^ Senare på kvällen är det kalas för Kristin som blir 40 :) ~mobilinlägg, godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0