Efter regn kommer solsken

Tävlade somsagt en klubbtävling i Hallebol igår. Lc2 blev det denna gången, och vi VANN! Fatta vilket flyt, vunnit 2 helger i rad nu & båda dressyr :D Blev även en stolt klubbmästare! Blev en dryg dag, då det var 25 startande i min klass & jag startade nästan sist. 
Planerar att troligen åka till Färgelanda den 1 Juli och köra en Lc1. På min födelsedag och allt ;) Bästa födelsedagen jag har haft, den tillbringade jag i Säffle och hälsade på Kalle. Det var förra sommaren! Då sjöng våran hovslagare och hans familj för mej! xD


Idag har jag bara suttit framför datorn & tagit det lugnt. Imorn blir det en snabb ridtur på Tussen & sen lite jobb. På eftermiddagen åker jag till Linda och sover där. Ska även träffa Julia lite snabbt. Onsdag drar jag, Evelina, Daniel, Jacob och massa mer till Liseberg med gårn! :D Fyfan vad kul vi ska ha. Fast jag har lovat Daniel att åka balder, kommer gråta sönder jag som är lite höjdrädd. Jag menar, gråt när jag åkte lisebergsbanan!? I den första uppförsbacken.. HEMSKT!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0