Why so serious? I'm just kidding.

Var på skolan idag dårå som vanligt. Efter skolan skulle pappa hämta mej, han kom typ tjugo i fyra. Där satt jag och väntade i 40 minuter ;) Patrick höll mej sällskap som tur var, haha. Inte för att jag vet varför men :')

Åkte till Karlstad & prövade ut en sadel till Tuss, fick bli en som jag provade häromdagen. Svart globus CliC. Jätte skön att rida. En dröm! :D
Har den på prov ett tag så jag hinner känna efter och sånt. Ska ha den på marieträningen nästa vecka och på dressyrtävlingen.
Red en tur ut i den när jag kom hem. Jag är såld.

Imorn ska jag iväg till Eda och rida 2 clear rounder. 60 & 80 cm :) Hoppas att det går bra, helst vill jag hoppa i dressyrsadeln, den var ju så skön. Men tror inte det går så bra då ;)


Min älskling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0