Hallå? Tjena?

Sjukt att statistiken har hållt sig även fast det har varit en kass uppdate, nöjd chey :D

Hela förra veckan gick ju somsagt åt på plugg, och det gick verkligen jätte bra på proven. Eller ja iaf så kändes det så :) Fick C på Tyskan, fysiken har jag inte fått reda på än. Historian kändes som ett klocksäckert A eller B men vi hoppas ju såklart på de bästa! :D

Dagen har bestått av en riktig lektion, dvs historia/religion. Åkte hem och skulle rida en tur med pappa.
Så blev de inte utan fick rida Tuss en tur själv, var ute i ca 40 minuter. Kom tillbaka och skyndade mig att göra klar Gulliver och stack ut på samma tur med han, fast red över älven som korsar övre Gla (en sjö)! Vi brukar rida över den på sommaren, på våren och hösten är det omöjligt. Det är så sjukt mycket vatten :o Men det fanns tydligen en bro längst upp som Gulliver snällt gick över utan att tveka!
Sammanfattningsvis så har dagen varit kung, både skolan och ridturerna på de bästa hästarna! <3

Somnade sent igår, halvsov medans jag pratade i telefon med Robin, sen kunde jag inte somna :o Var både varmt och kallt samtidigt + att det har varit fullmåne.. Har aldrig påstått att jag är normal xD

Ska duscha nu sen blir det en tidig kväll, äntligen en kväll utan provträning! GÖTT! ^^




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0