Hej 114..

Dagen idag har varit full och jag har helt enkelt inte tänkt på att blogga en enda gång..!

Skolan idag då hade vi bad, vi var endast två tjejer med.. Chill vare på badet, fritt efter ca 8 längder :D
Mamma körde mig ner till skolan, vi har bara 30 min på oss efter badet och det tar 15 minuter att gå ner till skolan ;)

Kom hem då.. Pratade i mobilen medans jag åt, samtidigt som jag funderade på om jag skulle rida eller inte! 
Blev en barbacka tur på 60 minuter, mysigt och han gick så bra :)
Gjorde några hö påsar innan jag gick in och käkade mat!

Pluggat på tyska har jag gjort också, jo men hej 114 glosor.. Fast dom var ganska så enkla ändå! Haha, elr ja det märks ju på fredag ;)

Chill dag imorn på skolan, 3 lektioner varav den ena är 2 timmars hemkunskap som varje Tisdag (a)<3


Kommentarer
Elin

Väntar och väntar på en uppdatering :-)

2012-03-07 @ 19:48:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0