hEJdÅ

Sitter i köket och äter på en klubba. Ska snart byta om till ridkläder, sen in till Årjäng föratt rida för Marie :) Kul, fast han kommer nog va ganska så stel sen i Onsdags :s 
Förhoppningsvis så har Marie med en dressyrsadel till mig, härligt :') Har annars ridit i en allroundsadel mot hopp :o Fatta skillnaden (a)

Felix förklarade lite om Tyskan för mig i bussen hem, har svårt för det här med ich habe, er hat osv.. Fattar lite mer nu iaf :) Skulle ha ett muntligt förhör hela klassen idag på tyskan, men eftersom att läraren tycker att vi är för masiga :o så fick vi 3 A4 papper med svenska ord som skulle översättas till Tyska, tror jag satte alla. Nästan helt säker på de :D

Nej, nu måste jag dra. Puss & Gonatt. Lär somna direkt jag kommer hem :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0