Nudlar :o

Förvirrad som jag är så visste jag inte imorse om klockorna här hemma var omställda eller inte. Alla klockor var lika, haha så då borde dom ju ha varit omställda. Såg att solen gick upp, och det brukar den alltid göra 5 minuter innan jag går till bussen så då var ju klockorna omställda ändå (a) Kaos.

Gav hästarna hö, gick sen upp till mormor och gav deras hund mat & rastade henne. De är i Eskilstuna hos mormors morbror under helgen. Käkade även nudlar till frukost, tillsammans med ett glas julmust. Ja, här är vi nyttiga (y)

Drar mig snart ut till stallet, borsta igenom en nybadad häst (igårkväll) som lukar goott :D Sen mot 12 så drar vi iväg till Eda. Första start är 14, startar min första start ca 15.00 skulle jag tro. Sen lär det gå nån timme så ska jag hoppa 90 ;) Nervös som satan.


Ska försöka få mamma att filma båda starterna, så kanske ni får se dom sen :) Bildbomber har jag tyvärr svårt att få till, då min internetupkoppling suger på ren svenska. Det tar 8 minuter för en bild att ladda upp :o

Mamma fyller år idag också. GRATTIS MAMMA :D<3
Nej, nu måste jag faktiskt dra mig ut mot stallet. Tagga tävling :')




Kommentarer
Madeleine Sülla

Lycka till! :)

2012-03-25 @ 11:51:48
URL: http://msylla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0