yoooooghuuurrrrtt :D

Skola, hatar måndagar. Det är de värsta som finns. Fyfan. Dagen börjar med en dryg NO lektion efter det Tyska med masbarn.
Sitter just nu och äter frukost, yoghurt. <3
Lovade ju er bilder igår på de jag köpte, glömde de. Flåt :(

Finns inte så mke mer att säga på morgonen, haha trött som vanligt! 
Har på mig tighta (när jag säger tighta menar jag verkligen tighta :o) jeans och ett nytt linne som jag köpte i lördags, och nån tröja över de!

När jag kommer hem ska jag troligen rida en tur, får se om jag orkar.. 
Kommer kanske upp några inlägg under dagen, får se vilket humör jag är på! :D


Bara för att jag älskar mitt hår på bilden :o 
~från förra helgen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0