Mysigt värre!<3

Inne och lagar mat efter en hel förmiddag i stallet :) 
Började med att mocka båda boxarna, sen städade jag undan lite. Gav hästarna lunch, dom åt upp på ca 1 timme så efter det tog jag in Tuss och körde Natural Horsemanship samt lite miljöträning med han!
Gick över plast, hoppade över plast och en pulka osv. 
Sen käka vi bullar uppe i solväggen hos mormor & morfar! Fast bullar var inte en sån stor hit xD
Mysigt värre<3


Det märks så väl på han när han har nått fuffens på G, han får bus i blicken, spetsar öronen och blir allmänt söt :')
Han stack ifrån mig en gång, eftersom att när jag grejar här ute på backen eller nåt sånt så får han gå lös ute med mig, han är jätte snäll så. Tills jag jagade upp honom lite och började busa, då sprang han upp på morfars gräsmatta och sen genom skogen satt han kom ut vid hundhuset* där fick pappa ta honom.
Sen fortsatte vi och mysa, han blev genom borstat ordentligt och sen tränade vi lite trick också!

Han fick gå ut i hagen nu en liten stund innan vi åker in till Årjäng och tränar för Marie! Är riktigt taggad :D

*Hundhuset, där har vi hundarna om vi är borta typ en hel dag. De kan gå ut i en gårde där också så dom kan rasta sig själva! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0